22 Aralık 2013 Pazar

Yalnızlığın Dibine Vurmuşum




    Başlığın bu kadar efkarlı olduğuna bakmayın aslında komik bir hikaye ama benim için değil tabi ki çünkü resmen kızsız adam olmuştum etrafımda hiç kız olmamasına rağmen kızla alakalı bir şey de yoktu saç teli, parfüm kokusu gibi geçen arkadaşımla bakkala gitmiştim kola almak için dolabı açtım ve etrafta hiç kız isimli kola yoktu, sonra abiye sordum;

+Abi bunların kız isimlisi yok mu ya? Malum erkek erkeğe içeceğiz.

Abi güldü sonra alttan kendisine ayırdığı kolayı verdi sağ olsun halimden anladı ve yardımcı oldu burdan bakkal abiye selamlar neyse bakkaldan çıktım eve geldim, o gün tv de medcezir vardı kolayı arkası dönük koydum önüme ve yavaşça ismini bana doğru çevirdim, çok heyecanlıydı ama ta ki isminin Nazmiye olduğununu öğrenene kadar zaten o gün cocacola'nın bana yaptığı haksızlığın farkına vardım Nazmiye isminin bile bulunup daha kendi ismimde kolayla karşılaşamam moralimi alt üst etmişti, ama fazla önemsemedim Nazmiye ile sadece bir kaç saatlik ilişki düşünüyordum sonra ondan kurtulacaktım,başta bana karşı çok soğuktu ama ilerleyen zamanlarda bana ısınmaya başlamıştı bende Nazmiyeyi açma çabaları içindeydim başta naz yaptı kapağını açmak istemiyordu sanki ben biraz zorlayarak onu ikna ettim, biraz morali bozuktu ondan içini dökmesini söyledim ve yavaşça bardağımı doldurdum ama ona verdiğim tek tavsiye bardağın boş tarafını görmesini ve oraları da doldurmasını istedim, birlikte medceziri izlerken onu yanıma aldım ve birlikte seyretmeye başlamıştık, o sıra hala bana içini dökmeye devam ediyordu, medcezir de tek moralimi bozan karakter mert idi adamı kimse görmezken şuan 2 kızı birden kendine aşık etmesi cidden çok canımı sıkıyor ama dahada canımı sıkan şey yamanın "Seni seviyorum" cümlesine "Teşekkür ederim" demesiydi sanki borç para istiyo piç ahh ben ben olucaktım o cümleyi söylediğine pişman ederdim belkide bu yüzden kimse korkudan seni seviyorum demiyor bana, dizide yamanla mira öpüşüyorlardı o sıra bende bunu fırsat bilerek Nazmiye ye yavaşça yanaştım ve kolumu şişenin şişkin tarafına usulca koydum bir birimize yaslandık, Nazmiye mutluluk asitleri salgılıyordu adeta, bunun farkına varmıştım sonra üstündeki jelatini çıkartmasını istedim, oda buna sinirlenerek ben senin bildiğin kolalardan değilim diyerek köpürdü ve asıl yüzünü göstererek kendisinden soğuttu ve böylece bir ilişkim daha başlamadan bitmiş oldu.

Twitter: https://twitter.com/yeniyazar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder