5 Nisan 2012 Perşembe

Güzel ve Özlü Söz Yazmanın Sırrı




Tüm sosyal paylaşım sitelerinde karşılaştığımız yazarlar,fenomenler tarafından yazılan özlü ve güzel sözler var en çok beğenilenleri sevgiliye yazılan kapak sözlerdir çok çeşitleri vardır onun bir alt kademesinde ise kızların ilgisini çekecek sözler yer alır üçüncü ve son katagori ise tespit üzerine yapılan güzel ve komik sözlerdir şimdi gelelim sırrına güzel ve özlü söz yazmak için kime sorsan aşk acısı çekmen gerek der tamamen yalan inanmayın,güzel söz yazmak için ince cümleler bulup onları abartma sanatını kullanarak yapa bilirsiniz mesela en bilindiklerinden çok konuşulduğu için bunu seçtim yoksa aklımda bir sürü söz vardı
"Cenneti merak ediyorlarmış, Bir gülsene aşkım" bakıldığında çok basit ama düşünmek önemli tabi kim yaptıysa emeğine sağlık abartma sanatından bahsettiğim tam olarak buydu onu süslemek sizin elinizde

bide tespit üzerine güzel ve özlü sözler vardır bunlar hayatta devamlı yaptığımız ama farkında bile olmadığımız söylenmesi çok önemli olmayan ama bunu kızların ilgisini çekecek bir şekilde süslediğinde okuyucunun ilgisini çekmeyi şekilde yazılması gerekli, mesela 

"Her saçma espirine gülen biri var ya, işte o sana çok değer veriyor." gibi basit ama güzel sözlerde yapa bilirsiniz sadece biraz düşünmek kafa yormak yeterli aşk acısı denen olaya gerçekten inanma zaten bir süre sonra iyice yazmaya alışacak,yeni kelimeler üreteceksiniz buda yazdığınız sözü hem ilginç yapacak hemde süsleyecektir.

Söz yazmanın iyi tarafına gelince söz yazarken canın sıkılmaz çünkü düşünürsün ve kendini oyalamış olursun,yazını başkalarının okuduğunu,beğendiğini veya paylaştığını gördüğünde mutlu olursun. 




Söz yazmanın kötü taraflarına gelince şimdi çok karşılaşıyorum facebookta özellikle,yazar sözü yazıyor 10 kişi 15 kişi beğeniyor onlarda genelde kız oluyor çünkü kızlar duygusaldır hissederler anlarlar yazarın derdini ama en çok sinir olduğum şey ise aynı yazarın aynı sözünü kız paylaşıyor,bu güzel bir şey tabi okumuş beğenmiş paylaşsın ama sırf kız diye bin kişi beğeniyor böyle esaretin amk ben bide beğenenlerin hepsi erkektir bunlar.

Ben beğeneyim kızın dikkatini çekerim düşüncesine sahiptir bunlar, ama yanlış bir düşünce tabi ulan kız bin kişi arasında seni görür mü hiç o kadar kişinin arasında.




Ben tespit üzeri komik sözler yazıyorum sadece okunmasını istediğim için geçen böle bir soru sorulmuştu bana blogu onun için yazmıştım aslında


+ Neden romantik sözler yazmıyorsun?
- Güzel sözler yazmamanın sebebi onların beğeni sayıları ile değer görmesini istemediğimdendir.

Twitter: https://twitter.com/yeniyazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder