4 Şubat 2013 Pazartesi

BULUŞMA



   Bu anım daha çok yeni bundan bir kaç ay önce kurban bayramında 1 haftalığına Tekirdağ'a gitmiştim orada Cansu diye bir kızla sevgili olmuştum, İstanbul'a gelmiştim bir hafta filan geçmişti Cansu'yla mesajlaşıyordum ve bana İstanbul'a geleceğini onu gezdirmemi istemişti bende tamam demiştim gün gelmişti Cansu sabah Tekirdağ'dan otobüse binmişti bende onu otogarda karşılayacaktım o gün gece hiç uyumamıştım yarın nerelere gideceğiz ne konuşacağım gibi kafamda deli sorular vardı, sabah kalktım saçım önden Ömer Çelakıl yandan Halil Sezai arkadan da cebime tıkıştırdığım kulaklığa benziyordu, hemen duşumu aldım saçımı yaptım otogara gitmek için minibüse bindim ama minibüste ben hariç herkes yaşlıydı şoförde buna dahil, sanki minibüs otogara değilde tahtalı köye gidiyormuş gibiydi biraz korkmuştum açıkcası daha gideceği yere varamadan ölenler vardı. O sıra içeri bir taş hatun bindi hemen uyardım bak ölmek için çok tatlısın bence hiç binme diye ama dikkate almadı beni boş yer aradı gözleri hemen anladım sıkıntısını kıyamam dedim teyzenin birinin kolundan tuttum kaldırdım teyze taşlara yer versene ayıp ya dedim kaldırdım teyzeyi kızı oturttum sonra minibüste uyuya kalmışım o taş hatundan sonrası hepsi rüyaymış dahada kötüsü ineceğim yeri de kaçırmıştım.
    Geri dönüp otogara gitmiştim bir kahve alıp otobüsün gelmesini beklerken otobüs gelmişti herkes inmişti en son Cansu indi ve ben büyük bir hayranlıkla onu yanıma gelene kadar izlemiştim yanıma geldi beni öptü ve dedi;

+Otobüs biraz gecikti çok bekledin mi? 
-Evet aslında çok bekledim (Yalandı yeni gelmiştim) ama beklediğime değdi.
+Kusura bakma yaaa beklettiysem.
-Sen varken kusura bakmam. Gidelim mi?
+Nereye gidiceğiz?
-Sürpriz.
+Yaaa merak ettim nereye gidiyoruzz 
-Sürpriz dedik ya mal. 

    Sonra gülerek eğlenerek Ortaköy'e gittik orada bir cafeye girdik, menüler geldi o sıra Cansu'ya hava atıyordum "Ben buralarda takılıyorum hep ya" derken menüyü bir açtım menü yüzüme ışık gibi parladı o an içimden "Evveliyatını sikim" dedim en ucuz yemek 150 tl oda bildiğin kahvaltı Cansu'ya dedim "Ben bir makyajımı tazeleyip gelim" tuhaf tuhaf gülerek baktı yüzüme o sıra ben garsonu çektim kenara dedim 

+Bakar mısınız cafe'nin muhasebe defteriyle benim menü karışmış onu bir düzelte bilir misiniz
-Beyefendi bizim standart ücretlerimiz bu 
+Lan 150 lira standart ücret mi olur aile doyuyor lan o parayla 
-Efendim benim yapa bileceğim bir şey yok üzgünüm.

    Sonra küfrede küfrede geçtim oturdum yerime o sıra Cansu dedi ben burayı beğenmedim ya başka bir yere gidelim mi o sıra içimden dedim Allah'ım sesimi duydun sen büyüksün dışarı çıkan budu;

+Niye ya iyi burası (Kaşınıyorum)
-Yok ya rahat edemedim burada başka bir yere gidelim.
+Tamam sen bilirsin starbucks'a gidelim mi 
- Tamam bizim orada yok hep merak etmiştim iyi olur.

   Starbucks'a gittik görevli dedi; 

Starbucks'a hoş geldiniz ne alırdınız? 
-Bize iki çay biri açık olsun 
Dalgamı geçiyorsunuz? 
-Evet. Sen ne  alıyorsun tatlım?
+Bilmem ki sen ne alırsan onu alırım.
Bilmiyorsanız yardımcı ola bilirim efendim.
-Sen karışma bize iki tane white chocolate mocaha ver, ne oldu bir şaşırdın görevli ehe ehe.

Estağfurullah efendim.

-Çaktırma bende havalı olsun diye dün gece ezberledim.

İsminizi alayım hazır olunca sizi çağıracağız.

    
     Starbucks'tan sonra vapura binip biraz boğaz turu atalım dedik 

bindik ido ya o sıra çayla simit satan amcalar geldi çayla simit aldık 

simitleri martılara attık yani daha çok Cansu attı bende simidi   

minicik minicik bölüp atıyorum Cansu bazen tam ben atarken 

arkasını dönünce simit'i havada kapıp yediğim de oluyordu, Cansu 

ama çok bonkördü hani elinden gelse simidi bütün bütün 

atacaktı sonra boğaz turumuz bitti köprüye yakın bir bankta 

oturup muhabbet ettik güldük eğlendik ve ayrılma zamanı gelmişti 

çok güzel anlar yaşamıştım hiç unutmak istemeyeceğim şeyler oldu 

buyüzden bu blog'u yazıyorum zaten hiç unutmamak için birlikte 

otogara gittik sonra otobüs geldi ben bunca zaman çok kızla birlikte 

oldum ama hiç birinin gidişi bu kadar koymamıştı bana ağlamak 

istiyordum ama üzüldüğümü belli etmedim ve dedim


+Otobüsün geldi artık gitme vakti

-Evet bugün çok güzeldi her şey için teşekkür ederim

+Sende çok güzeldin bende teşekkür ederim 

-Bir daha ne zaman görüşeceğiz 

+Yazın 

-Ben o kadar bekleyemem seni. özlerim (Gözleri yaşardı)

+Hadi ama ağlama bakarız gelmeye çalışırım ( Sarıldı )

-Söz mü?

+Söz

    

      İşin kötü tarafı hala gitmedim artık ta gitmem gidersem ağzıma 

sıçar, sonra otobüse bindi el salladı ağlamaya başladı ama ben 

gülümsedim sırf Şebnem Ferah'ın yüzünden erkekler ağlamaz dedi

diye göz yaşlarımı içime akıttım sonra otobüs kalktı ve telefonum 

titredi, 

.....Cansu......

Seni seviyorum.

     Diye mesaj atmış sonra taksi çevirdim eve gitmek için o sıra 

unuttum Cansu'yla 450 YTL yediğimi cebimde 5 lira vardı 

taksimetre 8,30 gösteriyordu taksiciye dedim;

+Abi senin bu ön cam çok mu kirli ver şu sarı bezi silim ben şu camı 

-Paran mı yok yeğen.

+Yok Ramiz dayı 

-Tamam sorun değil.

+Ohh bee çok sağ ol abi ya insanlık ölmemiş vay be HELAL 

- Evc gidince ben kapıda beklerim getirirsin parayı
+Senin ben cibiliyetinii Sİ********

    Taksiciyle kavga ettim o gün bu anım da burada biter. 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder