29 Ocak 2013 Salı

14 Şubat Yalnızlar Günü

       Bildiğiniz kadarıyla 14 şubat günü pazartesinden çok küfür edeceğimiz bir gün olacak, kızlar hediye alacak erkekler almayacak ayrılacaklar ve twitter da daha çok yalnızlık sözleri paylaşılması bekleniliyor, kısacası o gün bizim için dersin bitmek bilmeyen son 5 dakikası gibi olacak.
  Benim daha önce hiç 14 şubatta sevgilim olmadı çünkü denk getirmemek için baya bir çalıştım, ama elinde sonunda kaçamayacağımı biliyordum, o zamanlar yaşım 16 en yakın arkadaşım emre ile mahallede her akşam apartmanın merdivenlerinde oturup cola ile çekirdek çıtlardık, sohbet muhabbet filan derken günü bitirirdik, bir gün mahalleye yeni bir kız taşındı adı Dilara o zamanlar şimdiki gibi sadece esmer veya da kumral kızlardan hoşlanmıyordum benim için tek seçenek vardı "Nefes alsın yeter" bu kuralla benimsemiştim adeta, belkide bu yüzden geldi her şey başıma, benim bu Dilara denen şıllık la camlarımız bir birine bakıyordu tabi bizde bakışıyorduk, ben daha uzakta olan televizyonun kumandasını almaya üşendiğim için tüm gün kanal7 de halay çekenleri izlerken, birden günün 9 saatini camda geçirir oldum.
14 şubata 5 gün kalmıştı...
   
  O günün akşamı Dilaralar bizim eve misafirliğe geldiler tanışmak için o gün esprilerimle ortamı ısıttım, fiziğimle dikkatleri çektim, bakışlarımla etkilemiştim Dilarayı ama bu kareler kısa sürdü kapı çaldı emre beni çağırdı gel içelim dedi içimden (Emre senin zamanla mana şıçayım dedim) 
  O gün sünger gibi içmiştik Emre'ye hiç Dilara'dan bahsetmedim o geceden fazla bir şeyler hatırlamıyordum. Sabah vakti biri beni dürtüyordu ben annemdir diye fazla aldırış etmedim aniden anneme benzemeyen bir üslupla ile "Hadi kalk sabah oldu" dedi aniden zıpladım bide ben yaz kış yarı çıplak uyurum adonisimi, six packimi ve mahrem olan her yerimi yorganla örttüm ve karşımda Dilara bana tuhaf tuhaf bakarak dedi ki...

+Beni tanıdın mı?
-Kusura bakma sarhoştum dün gece ne olduysa unutalım..
+Saçmama beni hatırlamıyor musun?
- aaaa hayır.
+Ben Dilara hani dün tanışıp arkadaş olduk ya biz.
-(Hadi ya Dilara biz bu arkadaşlığı devam ettirmeliyiz gel uzan şöyle dedim iç sesimden dışa çıkan buydu) Dün tanıştık bu gün odama giriyorsun bu ne samimiyet.
+Sadece uyandırdım abartma istersen 
-Pardon ya ben tam ayarlayamıyorum bu çıkışları neyse kahvaltı hazır mı?
+Hazır bende onun için uyandırdım zaten.
-Tamam sen çık ben giyinip geliyorum 

    O gün Dilara'nın telefon numarasını almıştım, artık benim için tüm kapılar açıkmıştı sadece tek engel mesaj hakkımın olmamasıydı onuda 14 şubata 2 gün kala yapmıştım.
 Benle aralıksız 1 saat konuşan kızlarda canım cicim halleri görülür, 2 Saat aralıksız konuşan kızlarda gerçekten o kadar güzel miyim? halleri görülür ve tüm yavşaklık hünerlerimi 3 saatte sergilerim 3 saat sonrasında mutlaka kızı ayarlamış olurum.
 Dilara'yla 3 saat konuştum ve sonrasında bunu söylerken utanıyorum ÇIKMA teklifi etmiştim o zamanlar ergendim ne yapalım, sevgililer günü için gittim, hemen hediye aldım daha tam nasıl şeylerden hoşlandığını bilmediğimden kolye almıştım.14 şubatta son bir gün kala Emreyi gördüm ve dedim...

+Kanka hayırlı olsun de manita yaptım. 
-Oooo hayırlı olsun bende manita yaptım.
+Hadi lan Allah nazardan saklasın nasıl bir kız?
-Sarışın.
+benim kide sarışın.
-ahahahaha Bak sen şu tesadüfe nerede oturuyor?
+Bizim arka mahallede.
-Benimki de arka mahallede oturuyor lan ahahahaha.
+Adı ne seninkinin?
-Dilara 
+Benimkinin de adı Dilara ahahahaha 
-+HASİKKKKKTİRRRRR

 Sonra emreyle bu kıza iyi bir ders verdik ve sonrasında yüzünü bile görmedim. 

   Bu arada sevgilisi hediye almadı diye ayrılan kızlar siz hediye aldıysanız boşa gitmesin bana vere bilirsiniz bu iyiliği sizin için yapa bilirim.

 Umarım beğenmiş sinizdir okuduğunuz için TEŞEKKÜRLER.

Twitter: https://twitter.com/yeniyazar




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder