4 Nisan 2012 Çarşamba

Normal Olmayan Hayatım

Bir kaç gün önce Üniversite ve öğrenci evi hakkında blog yazdım ve 627 kişi okumuş ve bir kaç arkadaşım bir anını daha yazar mısın diye istekte bulundu ve bende bir anımı daha yazmaya karar verdim.
Geçen gün babaanneme gitmiştim babaannemi anlatmak gerekirse adı ile takıntılı birisi isminin kötü olduğunu düşündüğü için söylenmesini istemiyor adı Emişe, Dedem ismini koyarken çok düşünmüş gerçekten "Öyle bir isim bulmalıyım ki kızım rezil olsun..."diye Babaannem bide babama baskı yapıyordu kızın olursa adını Emişe koy diye,iyi ki babam akıllı adam dinlememiş,neyse babaannem Acun ılıcalı hastası tüm yaptığı programları izler hiç birini kaçırmaz ve survivor başlamıştı 2. haftası filandı
Aslında survivor acun ılıcalının her 3 dakikada bir yaptığı reklamlar olmasa izlenmesi zevkli bir program ama tüm heycanı kaçıyor tabi.
-Evet arkadaşlar geceniz nasıl geçti,Anlatmaya başlamadan önce bir reklamımız var 

3 dakika sonra

- Evet arkadaşlar ödül adasındayız ve yarışmaya başlamadan önce kısa bir reklamımız var,Yataş yatak bel ağrısına kesin çözüm

gibi ara sıra reklamlardan vakit bulursak programın akışına kapıla biliyoruz bir kaç saat sonra arkadaşım mesaj attı
Gönderen Mustafa:
-Kanka kız ayarladım yarın buluşacağız ben tek rahat olamam sende gelsene hem oda yanında kız getirecekmiş
+ Yok oğlum ne işim var siz takılın - Lan deli etme beni yarın alıcam seni 12 de hazır ol 

Mustafa şişko bir çocuk ve ben her zaman şişko insanlardan korkmuşumdur çünkü kendilerini hep zayıfmış gibi hissederler ama şişko olduğunu söyleyince veya ima edince bir bakış atarlar hani orada dersin ki içinden "Hasiktir sıçıcak şimdi ağzıma" yazarken bile iğrendim gözümün önüne geldi şuan yılların birikimi o göbekte ıyy neyse sonra o korkuyla " Tamam gelirim" yazdım yolladım ama parmaklarım kırılsaydı da o mesajı atmasaydım

Ertesi gün...
Tüm hazırlıklarımı yaptım ve Mustafayı bekliyordum ama hemen gelemezdi çünkü geçe bileceği geniş sokak yoktu bizim sokağa inmesi için cadde üzerinden dolanması lazımdı saat 12:20 de buluştuk Mustafa'nın tonbul yanakları şemsiye gibi açılmış bir şekilde güle güle yanıma geliyordu heycanlıydı biraz anlattı kızı ve anlattığına göre kafamda canlanan şöyle bir kızdı 
-Kanka bu kız seni daha önce gördümü
+Hayır facebook ta tanıştık

Kafamda böyle bir şey canlanınca tabi bir ara düşündüm içimden Mustafayı burada bayıltıp kızla ben buluşmaya gitsem diye hayince planlar kuruyordum ama iyi ki yapmamıştım otobüse bindik gideceğimiz yer kısaydı ama kızları bekletmememiz gerekti,ilk Mustafa bindi otobüs sağa doğru yan yattı biraz daha doğrusu zeminle birleşmişti benim binmem kolay oldu tabi ayaklarımı yukarı  kaldırmam gerekmedi sonra ben koltuğa oturdum Mustafa heycandan oturamıyordu o ayakta kaldı otobüsteki tüm koltuklar dolmuştu benim yanım hariç,ben toplu taşıma araçlarında hiç yaşıtım olan kıza rast gelmemiştim ta ki o güne kadar ilk durakta bir kız yanıma oturdu tabi ben rahatımı fazla bozmadım hiç kıza bakmadım bile çünkü erkeklerin otobüslerde yaşadığı bir sıkıntı vardır yanına bir kız oturur ve bir bayanın yanı boşalınca kalkarlar erkeklerde düşünür acaba neden kalktı,kokuyormuyum acaba niye kalktı ki şimdi gibi sitres yaparlar, merak etmeyin bu sefer ben öcünüzü aldım kalktım kızın yanından geçtim başka yere bu sefer o düşünsün bakalım neden kalktı diye.

Saat 12:40...yer sahil:
Buluşacağımız yere gelmiştik kızları bekliyorduk ben sadece denize baka biliyorken Mustafa ise tüm sahili aynı anda takip edebiliyordu ve o sırada bir patırtı koptu
-gulugolupolüügoyoıu
-Bu ses ne lan? Aşağıdaki teknelerin pervanesi mi bozuldu acaba
+ Yok lan heycan yaptım ya midem gurulduyor bir şeyler yesem geçer
 
Normalde erkekler heycanlandığı zaman titrerler,kalpleri hızlı çarpar,kekelemeye başlarlar ama midesi gurulduyanına bende ilk kez şahit oluyorum sonra buna atıştırması için 2 tane döner aldım sonra uzaktan büyük bir cisim belirdi başta insana benzetemedim ama yaklaşınca kolu,bacağı,kafası,gövdesi kısacası insanda bulunan tüm özellikleri taşıyormuş oda Mustafa gibiydi yaklaştıkça arkadaki manzara kapanıyordu Mustafa'ya dedim

-Mustafa tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş derler ya hani asdasdasd :D
+ Ne demek istiyon lan sen :@
O an kaşlarını öyle bir çatmıştı ki korkudan şöyle dedim
- Hea işte o sözü niye söylüyolarki bende anlamadım :/

Ucuz yırtmıştım az kalsın dünya tarihindeki ilklerden olacak ölümü gerçekleştirecektim kızla aramızda yirmi metre filan kala arkasından bir kız çıktı aman Allah'ım hani güzelliğini anlatmam için Türkçe ye yeni anlamların gelmesi lazım çünkü sadece güzel demek basit kalıyordu ama yine bir hayal kırıklığı daha yaşadım kız Mustafa'nın sevgilisi çıkmıştı, denize atlayıp uzaklaşmak istiyordum oradan, kafamı deve kuşları gibi betonun altına sokmak istiyordum,içimde Halil Sezai tepiniyordu isyan etmem lazımdı ama hiç bir şeyi belli etmedim ne kızı beğendiğimi nede Mustafa'ya kafa atma hissimi,kimse anlamadı içimden geçenleri kızlar yanımıza ulaşmışlardı nazik bir ses tonu ile

- Mustafa sensin dimi
diyerek beni parmak la gösterdi annem olsa o an gururlanırdı hep parmakla gösterilecek çocuk olmamı isterdi

+Hayır bilemedin (kısık bir ses tonuyla) ama onun kadar şanslı olmak isterdim :)
O an gözlerine bakmıştım etkilenmişti ama aramızda bir şey olamazdı Mustafa'nın kız arkadaşıydı ama emindim kız Mustafa dan  etkilenmemişti ( Şuan çekememezlik yapıyorum yoksa totalde 1 gün çıktılar )

Kızlar "Bir yerlere gidelim mi" derse bu Cafe, Pastahane,clup gibi yerler olur ama Mustafa Özüne sadık bir çocuk tabi

-Bir yerlere gidelim mi?
+Olur kahve ye gidelim hazır 4 kişiyiz okey atarız

Tabi kızlar ciddi olduğunu anlamadı güldüler dedim

- Mustafa gel bir yemek yiyelim sonra cafe ye geçeriz
+Hea oda olur

Bilerek yemek yiyelim dedim Mustafa yemek yerken normal olmadığını görünce kız soğur bende Mustafayı kıskanmam diye düşündüm ama kızın arkadaşının da şişko olduğu aklımdan çıktı meğersem kız alışkınmış bu duruma mc donalds'un ambleminin Mustafa'nın kaşlarından esinlenerek yapıldığını benimsediğim için mc donalds'a gittik herkes menüsünü aldı masaya oturduk şişko kızla Mustafa duble menü alırken benle kız ise milkşeyk aldık Mustafa ilk hamburgeri bitirdi patateslere sıra geldi bu ilk defa mc donalds'a geliyormuş meğersem kebap salonlarında büyüyen özene sağdık Mustafa birden kasiyere bağırdı

-Garson patatesleri kuru kurumu yicez ekmek ala bilirmiyim

Mustafa ile şişko kız yemeklerini bitirdi fakat biz milkşeykleri bitirememiştik içtikçe çoğalıyordu sanki en sonunda bıktık attık çöpe

Şimdi Şişko kız ve Mustafa aslında çok iyi insanlar melek onlar melek Mustafa özellikle sen biscolata erkeklerinden carlos gibisin Allah özene bezene yaratmış seni ama üzerinde bu kadar durulmaz ki, bu blogumu okursanız hepsini kuzenim yazıyor ersinin hiç suçu yok bilginize 


Twittter: https://twitter.com/yeniyazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder