17 Mayıs 2013 Cuma

DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ

                                  





    Ben doğum günlerini aslında pek sevmem çünkü hediye konusu hep kafamı kurcalar erkekseniz fazla bir hediye kategoriniz yok aslında alınan şeyler her erkek için standart'dır. Mesela erkeklere hediye almak isteseniz aklınıza ilk gelecek şey saattir sonra parfüm sonrada elbise gelir. Ben doğum günü partisi yapmayı artık bıraktım her gelen saat getiriyordu bende bu fırsatı değerlendirmek için yüzümü ayakkabı boyasıyla boyayıp sokakta zenciler gibi hediye edilen saatleri satıyordum, geçimimi bir süre böyle sağladım.
    Erkeklere nazaran kızların seçenekleri daha fazladır onlara her şey ala bilirsiniz ama bunun için onu iyi tanımanız gerekir neyi beğenip neyi beğenmeyeceğini bilmek gerek özellikle sevgilinizse seçmekte dahada zorluk çekersiniz. Arkadaşımla yolda giderken konusu açıldı sevgilisine hediye almak istiyor ama ne almak istediğini bilemediğinden bana sordu: 

+Kanka ben kız arkadaşıma hediye alacağım ama ne hediye alsam bilemiyorum?
-Kolye al.
+Onu daha önce aldım.
-Kızdan geri al sonra geri ver o zaman.
+Olum saçmalama başka bir şey almak istiyorum.
-Nasıl bir şey istiyorsun sen?
+Takı ola bilir.
-Küpe al.
+Olmaz o ya.
-Bileklik al.
+Yok o hiç olmaz.
-Ne bilim git çeyrek altın tak o zaman.
+Aaa bu mantıklıymış bak, başka :D
-Elbise al.
+Bedenini bilmiyorum.
-Ayakkabı al o zaman.
+Numarasını bilmiyorum.
-Sen en iyisi kutlama doğum gününü kızın.
+Olmaz olum hemen bir şey bulmalıyım ya kafayı yicem.
-Olum hiç bir şey beğenmiyorsun ki anasını satim.
+Ya ne bilim kızlara hediye almak çok zor ya ne yapsam bilemedim.
-Sen en iyisi parayı kıza ver o gitsin alsın kendine bir şeyler :)
+Valla ya daha çok sevinir. :)

    Sırf bu yüzden o gün iyi ki sevgilim yok dedim, gerçi ben hediye seçmekte zorlanmıyorum en son sevgilime bana aldığı saati geri vermiştim ama ertesi gün ayrıldı nedense, ayrılmak için saati geri vermemi bekliyormuş herhalde alınca hiç vakit kaybetmeden bıraktı beni, daha yeni anladım baya pinti bir kızmış iyi ki ayrılmışım lan bende üzülüyordum gitti diye rahatladım valla ohh :)

Twitter: https://twitter.com/yeniyazar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder