4 Nisan 2012 Çarşamba

Üniversite ve Öğrenci Evi


Lise 3 dönemlerimde ünüversite hayallerim vardı ve benim arkadaşlarımın hepsi ünüversiteye gitmiş,bir yılını doldurmuştu tatile gelmişlerdi bu ibneler tüm yaz boyunca anlattıkca anlattı benim ünüversite hevesim tavan yapmıştı yazın ne yapıp ne edip bunlarla çok samimi olup beni 1 haftalığına yanlarında götürmelerine ikna etmeliydim ve başarmıştım da ama hayatımın hatasını yaptığımın farkında değildim, meğersem beni survivor gibi bir yaşam mücadelesi bekliyormuş beklentilerim ünüversite ye yakın etrafı öğrencilerle dolu, deniz manzaralı teras kat ve her an parti yapılmasıydı ama normalde olan Allah'ın dağında gece kondu tarzında iki demirin tuttuğu pencereleri ve kapısı olan beton parçası, bir kaç çukura biriken su birikintisiydi, parti yerine göt büyütme sporu olan batak oyunuydu; batak oyununa sadece oyun gözüyle bakmayın aslında belirleyici bir özeliği vardır günün bulaşıklarını yıkayacak kişiyi belirler tabi bu normal öğrenci evinde olur bizimkinde çamaşırı yıkayacak kişiyi belirliyor, bizimkiler bulaşıkları elle yıkamamak için ilk bulaşık makinesi almışlardı

 Bazen düşünüyorum bu zeka ile nasıl ünüversiteyi tutturmuşlar,buz dolabı bardan farksızdı meze ve içkiden başka besin kaynağımız yoktu ilk günden ünüversiteden sogumuş paçalarıma kadar tiksinmiştim ama bunu belli etmedim ünüversitenin erkekler için olan velinimeti KIZLAR dan bir umut bekliyordum hala ünüversite hayallerim direniyordu bizimkiler ne kadar iğrenç olsalar da kızlar için hazırlıklılardı elimizde bir adet kedi,film arşivi vardı

Film sektöründe büyük katkıları vardır kızlara korsan izletmecek kadar inceler yada tanıdığım en büyük abazanlardı geç saatlere kadar bira içmişlerdi ben içmedim çünkü birayı sevmiyorum votkadan aşağısı sarmıyor beni ve bunlar içtikçe iyice özlü sözler uyduruyor, felsefe yapıyorlar biraz daha ileri gitseler atomu bile parçalardı bende benim payımı kedinin suluğu na koymuştum,

Hayatımın dönüm noktasını yaşıyordum o kadar güzel ve mantıklı sözler söylüyorlardı ki o an her şeyi ezberlemem gerekiyordu konu kızlara geldi ve kızlar nelerden hoşlanır nelerden hoşlanmaz anlatıyorlardı söylediklerinin hepsi aklıma yattı ve bana da anlamlı gelmişti iyice geç olmuş ve yatma vaktimiz gelmişti ama ömrü hayatımda ben bu kadar sitres yapmamıştım normal insanlar ayrı ayrı yatarlar ama bizimkiler baya istifleniyorlardı hepsi birbirinin üstüne yatmıştı ben koltukta yatmıştım ve sabahın bitmesini bekliyordum.

Bir kaç gün sonra...
Gece geç yatınca sabah erken uyanamadım evde kimse yoktu okula gitmişlerdi,karnım acıkmıştı buz dolabına baktım 3 kasa,bira bir tuzlu fıstık fabrikası ve 3 çift çorap vardı Allah'tan babam cebime para koymuştu da gidip marketten kahvaltılık birazda aksam için fazlaca yiyecek aldım ama bizimkiler bilerek yiyecek almıyolar Afrika için grev yapıyorlardı özlerinde çok iyi çocuklar.

Etrafı felan topladım bizimkiler gelir beraber yeriz diye de elimden geldiği kadar güzel bir masa hazırladım sonra kapı çaldı kapıyı açtım arkadaşım 2 kız buluş eve getirmişti aslında eve getirmemişti baya dağa kaldırmıştı kızları tam anlamı bu oluyor her halde zaten kızlarında suratlarında o ifadeyi görmüştüm ilk kez geliyorlardı.

Birlikte yemekleri yerken kızlar serçe gibi minik minik yerken arkadaşım ise masanın yarısını boşaltmıştı sonra baya ben muhabbet ettim kızların ilgisini çekmiştim geçen gece bizimkilerin bana anlattıklarını uyguladım ama nedense bunları bana anlatan çocuk gitmiş yerine pis bir herif koymuşlardı üst üste 4 tane iğrenç espiri yapınca arkadaşım olduğundan utandım hatta kız bana dediki

- Nasıl katlanıyorsunuz buna?
+ Sorma ya bende tiksindim şuan bide ben bunla aynı ortamda oksijeni tüketiyorum umarım geçici değildir
- asdasfasgasgasg mua <3
Kızlarla iyi vakit geçirmiştim ama her mutluluğun sonu var beni vahşi hayata geri bırakacaklardı kızlar gittikten sonra tekrar kapı çaldı ve diğer elemanlarda geldi ve ayakkabılarını çıkarırken aralarından biri masanın normal olmadığını fark etti ve birden bağırmaya başladı

- Olooouuuuummm masaya bakın laann!!!

ve orada 300 spartalının real halini yaşamıştım verdiğim tepkide şu olmuştu

- Amk yabanileşmenize gerek yoktu insan gibi girseydiniz de olurdu

ama aldığım tepki hiç beklediğim gibi değildi

- Siktir lan

İnsan bir teşekkür eder neyse YGS ye 1 gün kala böle bir anımı anlatmak istedim belki gitmeyi daha çok istiyorsunuzdur belkide tiksinmiş sinizdir ama umarım beğenmiş sinizdir. Twitter: 
https://twitter.com/yeniyazar

1 yorum:

  1. Gayet başarılı bir yazı olmuş. Buz firması olarak böyle yazlarınızın devamını bekliyoruz.Başarılar ...

    YanıtlaSil