10 Nisan 2012 Salı

Bir Kızı Etkilemenin Yolları




Herkes kızları anlamak zor filan derler aslında anlamaya çalışırsan o kadar zor değil kızlar küçük şeylerle mutlu olurlar küçük şeyler ona etkileyici gelir abartı olanlarına gerek yok kısacası, anlatacaklarım her erkek için geçerli değil, kız tavlamak istiyorsan bunu dışarıda yapmalısın internet üzerinde pek birşey anlayamazsın dokunamadığın hatta daha önce görmediğin bir kızla olmaz olmamalı.
 şimdi eğer bir kız gördüğünde heycan yapmıyorsan konumu dikkatli oku.
1.kural
bir kızla göz göze gelmek çok önemli gözler bir kızı güzel kıldığı kadar zayıfta yapar,kızlar göz göze gelmeden önce kesinlikle kızın vücuduna bakmayın sadece gözlere odaklanın kızın kafasında "abaza lan bu" gibi bir karakter canlandırmak istemiyoruz, sözlerin olmadığı yerde gözler etkiler erkeği de kızı da 
2.kural
kızı güldüreceğim diye gereksiz konuşma, kızlar çok fazla iltifat eden erkekten hoşlanmazlar çok fazla espri yapan erkekten de hoşlanmazlar uzun ilişki istiyorsanız hem itici hem çekici olmalısınız hem iltifat edeceksiniz hem dalga geçeceksin hem ona süpriz yapacaksın bu tür şeyler gibi.
3.kural
iltifatı gerçekten çok abartmayın sıkılırlar mesela çok karşılaşıyorum bu gün hava güzel ama sen daha güzelsin,bu çiçek gibisin koklamaya doyamıyorum,kuşların sesi gibi huzur veriyorsun bana gibi şair havalarına girmeyin aşkı çiçek böcek sanmayın ama şunu yapın çünkü her zaman işe yarar kızın gözleri renkli olmasa bile bence siyah renk güzel değil ama siz yinede söyleyin "gözlerin çok güzel veya çok güzel bakıyorsun veya da gözlerinin için gülüyor ayy çok tatlı" gibi basit olsada klasik olsa da işe yarıyor yani kullanın bunu
4.kural
kızlara asla ve asla sevdiğinizi veya çıkma teklifinizi veya da flört teklifinizi her ne zıkkımsa artık facebook, twitter gibi sosyal ağ sitelerinden söylemeyin bu sizin öz güveninizin olmadığını gösterir yüz yüzeyken şansınız daha çoktur.
5.kural
farkındaysanız hiç abartılı şeylerden bahsetmedim yapıla bilecek şeyler bunlar, kız asla sizi çözemesin tanıyamasın her seferinde kafasını kurcalayacak bir şeyler olmalı ve hem pisikolojik hemde felsefi açıdan etkileyici olmalısınız anlamlı laflar iyi geliyor,pisikolojik açıdan ise derdini dinleyip onu avuta bilir veya yönlendire bilirsin buda sana güvenip içini rahat rahat döke bileceğini gösterir.
6.kural
hiç bir zaman en güzel kızı hedeflemeyin talibi çok olan kız tipleridir onlar ağzınla kuş tutsan görmez bir zaman sonra seni. 
Kızlara yeni yeni alışıyorsan güzel kızı yine hedefleme çünkü level 1 den başlamadan level 10 a atlayamazsın sadece kendi kendine hayal kurarsın
7.kural
kızlar erkek parfümünü çok sever güzel bir erkek parfümü kullanın
8.kural
kirli sakalı çoğunluğu hoş buluyor fakat her kız aynı değil sonuçta bide sana yakışıp yakışmadığı da var bu madde önemli değil aslında ama bilgin olsun
9.kural (bu çok önemli)  
kıza bir cafe de veya alış veriş yaparken asla etiketin fiyatına bakma veya da aldığın başka bir şeyin veya da kızın bakmadığı bir zaman öle bir bak ama o görmesin eğer paran yoksa kendine güvenip bir şeyler almaya kalkma.
10.kural
mesajlaşırken geç cevap vermeyin beklemeyi sevmezler.
mesajlaşırken iltifat ede bilirsin çünkü sözlerin yazı halinde bir kalıplaşmış güzelliği vardır severler böyle şeyleri ama saçmalamayın çok sıkta iltifat etmeyin 
11.kural
göğsündeki kılları aldır,adonis ve six pack yap, saçlarının önünü dik,kirli sakal yap gibi seni değiştirmeye çalışan kızdan uzak dur o kızlar bu gün var yarın yok geçici kızlardır olduğun gibi kabul eden varken hiç zaman kaybetme bide bu tip kızlara uyuz olduğunu belirtirsen sosyal ağda ( facebook,twitter ) gibi yerlerde bunlarda o tavırlarından vazgeçerler çünkü kadınlar kararsız olan canlılardır hiç bir zaman sabit bir düşünceye sahip değillerdir zaman sonra sıkılıp başka şeylere yönelirler.
12.kural
giyim tarzın çok önemli onu sen belirle buradan yardımcı olamam ama kareli gömlekleri beğendikleri açık bide düzenli dişlerini fırçala sarı dişler başlı başına bir ayrılık sebebi.
13.kural
birlikte güzel anlar yaşayın.
şimdilik anlatacaklarım bukadar umarım beğenmiş sinizdir veya da yardımcı olmuşumdur devamını başka zaman yazarım okuduğunuz için teşekkürler.
Twitter:https://twitter.com/yeniyazar

8 yorum:

  1. süpersinn bakalım işe yarayacakkmıı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adım Büşra yaş 21 Arkadaşlar sizden bir isteğim olacak bundan 6 ay önce bi parkta yürürken bi yaşlı ihtiyarla karşılaştım nedenini anlamadığım bi Şekilde beni ona çeken birşey vardı kadınlık hormonumu artırıyordu (BİR PARFÜM VARMIŞ ONU KULLANIYORMUŞ SONRADAN ÖĞRENDİM) ne olduysa böyle başladı herşey Ben resmen o moruk ihtiyaraa aşık olmuştum evine felan gittik neyse devamını anlatmıcam kötü oluyorum :( Sizden isteğim şimdi o moruk ihtiyardan Kurtuldum ama o ihtiyar porno sitelerine Beni nasıl Tavladığını eve attığını anlatmış şerefsiz Birde resim atmış moruk şimdi çok zor durumdayım. Ailem görecek diye cok korkuyorum. Benim bu yaşlı ihtiyarı bulmam lazım lütfen yardım edin aağıda linki atıyorum bu sitede resmi var lütfen tanıyan varsa bana yazsın ömrümün sonuna kadar ona borçlu kalıcam ama orda sakın o Parfümü almayın Lanet birşeybu parfüm Kendine bağlıyo kızları karşı koyamıyor kızlar yardım lütfen atıyorum Linki...




      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      YAŞLI İHTİYAR TÜRK LİSELİYİ AZDIRIYOR SEX HİKAYESİ TIKLA GÖR

      Sil
  2. mükemmel bakalım kurallara uyabilecekmiyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil