23 Şubat 2013 Cumartesi

1 KADIN 10 ERKEK


   Lisede 1 ve 2 de ben derslerini aksatmayan, devamsızlığı en fazla 7-8 gün olan, ödevlerini yapan, not tutan, sürekli derslere katılan, sınavlarda kimseye kopya vermeyen pislik bir heriftim ama inekte değildim sadece sınıf şartları bunu gerektiriyordu, bizim sınıf mevcudu 30 kişi, kız sayısı sıfır, erkek sayısı ise otuzdu yani o sınıfta benim derslerimi engelleyecek hiç bir neden yoktu ama teneffüslerde bambaşka bir insanım tabi bizim okul tam bir apaçi okulu bazı istisnalar olmasa ne yakışıklı çocuk var nede kız bizim okuldaki kızlar kezbanlığı da aşmış bam başka bir boyuta ulaşmışlardı resmen Mahmut, Rıfkı, Süleyman olmuşlardı siz bıyıklı kızlardan şikayet ediyorsunuz gene iyisiniz bizimkilerin döşünde kıl vardı o durumdaydık ama yine dediğim gibi istisnalar vardı aralarda böyle güzel kızları azar azar serpiştirmişlerdi zaten bizi de onlar ayakta tutuyordu ama çok azlardı saymaya kalksam bir elimin parmaklarını geçmezler doğal olarak bu kızlara asılan erkek sayısı da epey fazlaydı birde meslek lisesindeyiz baya erkek vardı. 
                                                                              
    Bizim tarih hocamız okulun müdür yardımcısıydı hiç tarih dersine girmezdi bizde o derslerde koridorun en sonunda petekler vardı onlara götümüzü dayayıp muhabbet ederdik, biz muhabbet ederken koridorun en başından bahsettiğim aralara serpiştirilen güzel kızlardan biri geliyordu, benim en sevdiğim tarafım bakışlarım, arkadaşlarım ve kızlar çok derin baktığımı söylerler bu gelen kızında gözleri tuhaf böyle yeşil ama güneşte mavi falan oluyor bende merak ettim gözlerinin içine içine baktım tabi kızda baktı sonra aynı kız bir daha geçti ama bu sefer arkadaşıyla geçmişti sonra bizim ders saatimiz bitti eve gittik.

   ...Ertesi Gün...
     Sabah uyandım, küfrettim, yüzümü yıkadım, banyomu yaptım sonra elbiselerimi almak için odama gittim odamda babaannem uyuyordu, babaannem köyden gelmişti kalmak için benim odamı vermişlerdi ama geleli bir hafta olmuştu ve hep uyuyordu hiç uyandığını görmemiştik ben aklımdan "Acaba öldü mü?" diye işkillenmiştim sonra "Saçmalama ya ölmez bu kesin bitkisel hayata girmiştir" dedim ikisi de değildi ben bu soruları kendi kendime sorarken babaannem bana osurarak cevabını vermişti, sonra içimden "Ohhh neyse ölmemiş" dedim, sonra servise bindim okula gittim sonra, dün petekte oturduğum arkadaşım beni bekliyormuş söylemesi gereken önemli bir şey varmış bende merak ettim hemen anlattı bu dün baktığım kız benim arkadaşı çekmiş kenara benim ismimi falan sormuş, sevgilim var mı? falan diye bizimkide söylemiş her şeyi akşam eve gittiğimde faceden bu kız beni eklemiş kabul ettim, sonra resimlerimi beğendi, paylaşımları mı falan beğendi, sohbet etti tanışmak için, baya uzun bir sohbet ettik o gün. Ertesi gün herkes duymuş bu kızın benden hoşlandığını doğal olarak erkeklerde duymuşlar, kızında baya talibi varmış biz yine arkadaşla peteğe götümüzü dayadık muhabbet ediyorduk yanımıza on kişi geldi hepsi erkekti, gözlerini kan bürümüş beni döveceklerdi kesin sonra içlerinden biri ismimi söyledi  o sen misin? dedi bende dedim; 

+Evet!
-Pınar senden hoşlanıyormuş?
+EEEE HOŞLANIYORSA NOLCAK???

üç kişi birden üstüme doğru gelirken çocuk "Ne diyon olum sen" dedi bende "Hayır ya merak ettim nolacak, ondan öle şey ettiydim pardon" dedim sonra çocuk dedi;

-Seni bir daha o kızın yanında görürsem amına korum.
+Bir şey soracağım siz hepiniz mi seviyorsunuz bu kızı adam dövmeye 10 kişi gelinir mi amk.
-Evet onlarda seviyor. 
+Yuhh amk 10 kişi anlaştınız da bi ben mi fazla geldim :D
  İçlerinden biri dedi "Haklı lan aslında" sonra orada bir birine girdiler bizde aradan sıvışırken bana diklenen çocuk tuttu beni sonra dedi "Olum o kızdan uzak dur sikerim seni yoksa" 

Adamın aslında gözü bende ama beni sikmek için kızı bahane ediyor aslında, sonra ben buna dedim; 

+Kimsin olum sen?
-Olum var ya ben Sedat Pekerin yeğniyim hepinizin amk

  Herkes zaten Sedat Pekerin yeğni bazıları nüfusa zorla giriyor ama neyse adam tek başına parti açsa yeğenleri sayesinde başbakan olur ülkeyi yönetir o derece, sonra bende dedim "Bende Sedat Pekerin yeğniyim akrabayız olum biz" dedim sonra sarıldık falan tüm problemler çözüldü kızla da bir daha konuşmadım oda öyle geçip gitti.

Twitter: https://twitter.com/yeniyazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder