5 Nisan 2012 Perşembe

Küfür Eden Kızlar


Uzun süreden beri aklımda bulunan ve yazmak istediğim bir konu aslında kızların erkeklerden fazla küfür ettiği gerçeğini kabullenerek konuma başlıyorum.Geçenlerde yeni tanışacağım bir kız ortamına girdim ve erkekliğimden utandım o derece,meğersem ben küfür edemiyormuşum kızlar döktürüyorlardı baya Türkçe ye yeni küfürler katmışlardı kendi aralarında ve ben daha anlamlarını bilmiyordum ettiği küfürlerin o kadar cahil kaldım aralarında,hani bende küfür edim uyum sağlayayım dedim kız bana "ayyyy çok kibarsın amk"gibi hiç beklemediğim bir cevap verince devam edemedim zaten.


Şimdi kızlar neden küfür eder gerçekten hiç anlamamıştım küfür eden kızın düzenli olarak erotik vidio seyrettiğinden şüpheleniyordum aslında onları öyle görünce efelli adidas eşortman üstüne efelli polar giyen kafasına da şapkanın üçte birinin çeyreğini takan semt abileri geldi aklıma hep özenmişimdir bu abilere zaten ama beceremedim mahalledeki küçük çocuklardan haraç kesiyorduk ama abisi olanların dokunulmazlığı vardı bizim için.



- Genç az gel bakalım buraya 
+ Efendim..!
- Abin varmı ?

+ var..!

- Hea oldu o zaman biz seni rahatsız etmeyelim yaaa sonra şey yaparız onu oldu hadi görüşürüz :/ 







Abisi olmayanların parasını alıp meybuz emiyorduk o zamanlar neyse koya dönelim kızlar küfür edince gözümün önüne şöyle tiksindirici bir şey geliyor 

Benim için kız tüm değerini kaybediyor ve birden mahallemizdeki Hüsnü isimli çocuğa dönüşüyor Hüsnü'nün ellerinin içi hep yaraydı sebebini bilmiyorum ama öyle işte, küfür eden kız yukarıdaki Hüsniye gibi oluyor



Bir kızı güzel yapan kibarlık ve narin olmaktır bide yeşil gözler olursa tabi hem yeşil gözlü hem esmerse oyyş sadece yatağa uzanır bütün gün hiç sıkılmadan izlerim onu.


Konuyu bitirmeden önce küfür eden kızlar için geçerli değil bu onlar direk napıcaklarını söylüyorlar zaten 
Normal kızlar lütfen "Ben bir makyajımı tazeleyip geliyorum" yerine  erkek arkadaşınıza tuvalette gidiyorum diyin  sonra sizi sıçmıyolar diye biliyorlar sonra öğrenince büyük hayal kırıklığı yaşamasınlar.

Okuduğunuz için teşekkürler
Twitter: https://twitter.com/yeniyazar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder