23 Haziran 2013 Pazar

EN ÇOK GÜLDÜĞÜM 3 SAÇMALIK

                                                        1.SAÇMALIK

Yaz günü arkadaşlarımla birlikte İstanbul'u gezmeye karar vermiştik, o gün İstanbul da kaybolduk ama hiç telaş yapmıyorduk, sonra bütün gün birilerine sora sora Taksim'i bulduk orada bir tane alışveriş merkezine girdik, baya güzel bir alış veriş merkeziydi ismine hiç bakmadık ama, gezerken filan tuvaletimiz geldi bizde tuvalete gittik o kadar büyük bir tuvalet olmasına rağmen baya sıra vardı bi giren 15- 20 dk sonra çıkıyordu baya bekledik sonra sıra bize geldi, ben girdim küçük tuvaletimi yaptım, sifona benzer bi buton vardı ona bastım sifon çekilmedi, bir daha bastım yine çekilmedi, vurdum yine çekilmedi dedim bu sifon düğmesi değil başka yerde olmalı diye başladım tuvalette sifon tuşu aramaya, vanayı açıyorum yok, kapağı katıyorum yok en sonunda fayanslara dokunmaya başladım belki gizli bir bölme vardır içine girer sifon çekilir diye ama yine olmadı, içeride bende baya durdum dedim artık yapacak başka bir şey yok böyle bırakıp çıkacağım napalım dedim kapıyı açtım bi sifon sesi geldi heyecanla arkama baktım sifon kapı açılınca çekiliyormuş çok mutlu olmuştum baya, demek ki herkes sifonu bulamadığından o kadar bekliyormuş onu anladım.

                                            2.SAÇMALIK
Benim Tekirdağ da tanıdık birisinin tatil köyü var bende yazları 1 ay kadar yanına gidiyorum dövmecide veya büfede çalışıyordum hem para kazanıyordum hemde tatil yapıyordum, bir gün büfedeyken bir tane üniversiteli çocuk geldi bize "Ben akşam sevgilime evlenme teklifi edeceğimde, sürpriz yapmak istiyorum" dedi bizde kabul ettik  sahilin bir kısmını lambayla yol filan yaptık güzel bir masa ayarladık, şarap falan getirdiler dört dörtlük hazırlık yaptık, sahildeki herkese bedava dilek balonu verildi kız evet dediğinde  onları havaya bırakacaklardı , havayi fişek filan ayarlandı evet deyince onları fırlatacaktık neredeyse ben bile evlenecektim çocukla o derece iyi hazırlandı, sonra kız ışıklı yoldan geldi masaya oturdu sevgilisiyle konuştu, evlenme teklifini kabul etti havayi fişekler patlatıldı, dilek balonları yollandı her şey çok güzeldi her şey bitti sonra Tekirdağ da romantizm bir yere kadar herkes alkolik, herkesin belinde silahı var çıkardılar silahları kutlamak için havaya ateş atıyorlar hani köy düğünlerinde olur ya aynı öyle, kız korkmaya başladı çocuk şaşırdı açıklama filan yapıyordu kıza kaçtılar sonra, ertesi gün çocuk geldi ayrıldıklarını filan söyledi.

                                          3.SAÇMALIK

Benim yemek yapmakla aram hiç iyi değildi eskiden, şuan kendimi doyuracak kadar bir şeyler yapa biliyorum ama bundan önce annem beni hiç mutfağa sokmazdı nedeni evde kimse yoktu bende dolabı açtım baktım bir şey bulamadım kapattım, 10 dk sonra tekrar açtım baktım baktım bir şey bulamadım kapattım, sanki dolabın kendiliğinden yemek yapmasını bekliyormuş gibi sürekli bakıp bakıp kapatıyordum, sonra kenarda hazır çorba gördüm dedim ben bunu yaparım ama hiç mutfakla alakam yoktu musluğun yerini bile bilmiyorum o derece, sonra ocağı yaktım hazır çorbayı döktüm 10- 15 dk bekledim oldu ama hiç çorbaya benzemiyordu sonra annemi aradım nerede yanlış yaptığımı öğrenmek için:

+Anne hazır çorba yaptım ama olmadı ya bu bildiğin tutkal gibi oldu atsam yapışır.
-Suyunu az katmışsındır.
+Su mu katıyorduk?
-Ne kattın sen?
+Katmadım ki ben hazır falan olunca düz mantık bir şey katmıyoruz sandım.
-Allah cezanı vermesin senin.

Twitter: https://twitter.com/yeniyazar





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder