20 Mart 2013 Çarşamba

Sınav Rekabeti


   
     Ben kelimenin tam anlamıyla TS öğrencisiyim dersle pek alakası olmayan aşırı sosyal bir insanım, ama YGS yaklaştığından beri derslerime düzenli çalıştım ve dershane netlerim gittikçe artıyordu ama birisi hariç, Bu hikayede o deneme testini anlatacağım çünkü bende psikolojik bir etki yarattı, şimdi aklınızdan geçmiştir "Test çözerken nasıl bir şey yaşadın da hikayesini yazıyorsun" diye sadece okumaya devam et beni anlayacak ve çok güleceksin.
    
   Dershanede bir arkadaşımla çok büyük rekabet içindeydim adı Orhan benim amacım birinci olmak değil sadece onu geçmekti, YGS'ye bir ay kalmıştı okuldan eve gelip hemen dersin başına oturuyordum, günde 8 saat test çözdüğümü hatırlıyorum ama sadece 8 soru her soru arasında mola veriyordum ama biraz fazlaya kaçırmıştım, zamanı böyle hoyratça kullanıyordum, Orhan ise her gün sabahtan akşama kadar çalışıyordu, dershanede deneme sınavına 1 gün kala çok çalıştım sınava, kendimi çok iyi hazırlamıştım derken gün gelmişti bu sınavda onu geçecektim bunu biliyordum ama o gün tüm aksilikler beni buldu.
    Ben başka bir arkadaşımla sınıfa girdim adı Semih, bu arkadaşımda biraz kızlara düşkün bir çocuk, Abaza da desek yanlış bir deyim olmaz aslında ama özünde iyi çocuk (Dayak yememek için iyi dedi) Semih o gün grip olmuştu salya sümük dershaneye gelmişti, sonra bana dedi "Kanka benim yanıma daha hiç kız oturmadı ayrı ayrı oturalım belki kız oturur" dedi sonra ben öne oturdum oda arkaya, sınavın başlamasına 10 dakika kala bir tane kız geldi benim yanıma oturdu, tabi ben hiç kasmadım hatta hiç bakmadım bile kıza,  Semihin yanı hariç sınıftaki her yer dolmuştu, semihte zaten ümidini kesmişti derken bir tane sarışın manken gibi kız sınıfa girdi, semihin kulakları dikildi hemen, heyecan yaptı bir onun yanı boştu çünkü, kız etrafa baktı, sonra semihin yanına baktı, sonra tekrar etrafa baktı acınır gözlerle belki biri acır kalkar diye, sonra kız mecburiyetten semihin yanına oturdu, kız oturur oturmaz semih heyecandan kendini titreşime aldı optik forumu doldururken kalemi titriyordu oradan anlamıştım, o kadar çok titriyordu ki bir süre sonra kolunu koyduğu masayı da etki alanına aldı, sınav başlamadan son anda bir tane aşırı kilolu bir çocuk geldi, hoca önümüzdeki iki çocuğu yerinden kaldırdı iki kişilik yere onu oturttu, sonra benim kağıda bir gölge vurdu en kalınından geceden bile daha karanlık, yazılar bile okunmuyordu, yanımdaki kız daha şanslıydı onun kağıdının köşesine az bir ışık vuruyordu oda kitapçığı o ışıkta gezdirerek azda olsa okuya biliyordu. Semihe baktım kız rahatsız olmasın diye hareket etmiyordu herif kendini köşeye sıkıştırmış nefes bile almıyordu dedim "Lan keskin Nişancı mısın sen? al tarafı test çözeceksin bu kadar kasma" sonra bana dedi "Tamam olum rahatım ben" ama hiçte rahat değildi yüzünden anlamıştım çünkü çocuk gripti ve kız rahatsız olmasın diye burnunu çekmemiş geri zekalı burnu akmıştı sonra dedim "Çok belli bari masayı titretme bizim sırada titriyor" oturduğum sıra alış veriş merkezlerindeki masaj koltuğundan pek bir farkı kalmamıştı çünkü, sonra önüme döndüm öndeki çocuk yüzünden kağıtta hala bir netlik yoktu sonra hocaya gittim dedim "hocam önümdeki arkadaşı başka yere alalım" diye, sonra hoca çocuğu cam kenarına oturttu daha kötüsü oldu bu sefer odadaki ışık gitti, oda kap karanlık oldu, sonra yanımdaki kıza bir şeyler olmuştu aynı anda başlamamıza rağmen ben daha 1. soruyu okurken kız 1. sayfa bitirdi abartmıyorum 1 saat 20 dakikada Türkçe - Mat - Sos - Fen yaptı kontrol etti falan, kızı durduramıyordum hızını almıştı ben daha Türkçeyi yeni bitirmiştim sonra dedim;

+Ne çabuk bitirdin. 
-Hızlıyım :)
+Evet baya hızlısın, arada benim kilerini de çözeceksin diye korktum :D
-İstersen yardım edeyim bitti benim sınavım. 
+Gerek yok ya meşgul etmeyim seni.
-Sen bilirsin görüşürüz :)
+Israr etseydin keşke çabuk ikna olan birisiyim :D 
-Şansını kaybettin bizde teklif var ısrar yok 
+Tamam o zaman bacım git sen.

  Kız bana bildiğin racon kesti "Bizde teklif var ısrar yok" ney lan.

 Sonra semihe baktım semih hasta olduğu için kızı rahatsız etmemek için öksürüğünü içinde tutmuş domates gibi kıp kırmızı olmuştu, kız testini bitirdi hemen gitti gider gitmez bende "hadi atlattın" demek için tam arkamı dönüyordum suratıma doğru "Öhööööööö" diye bir öksürdü ama o öksürme değildi bildiğin sınıfta el bombası patlattı, bize yakın karakola sesi gitmiş kontrol etmeye geldiler o derece. Sonra sürekli öksürmeye başladı dikkatim dağıldı sonra  benim sınav piç oldu Orhan'ı yine geçememiştim.

YGS ye son 3 gün kaldı buradan tüm yarışmacı arkadaşlarıma başarılar diliyorum umarım kazanırlar.





Bu hikaye tamamen gerçek fakat abartarak anlattığım için o özelliğini yitirdi umarım beğenmiş sinizdir, okuduğunuz için teşekkürler... Twitter: https://twitter.com/yeniyazar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder